خدایا دلم پره…

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

خدایا  دلم پره….خدایا ازشون نمی گذرم…

خدایا با دلم بازی شد  صدام در نیومد…

دلم رو شکوندن اشک در نیومد…

خدایا …..خدایا چه جوری میتونم آرووم باشم

وقتی خنده رو بهم حرووم کردن

من وصله ناجوری هستم بین شماها…

چشمهایی که پر اشکه رو چه جوری میشه خندوند…

دلی که پر بغضه رو چه جوری میشه تسلی داد…

تن وبدن آلوده به گناه رو چه جوری میشه شست…

خدایا طاقت ماندن ندارم….

امروز بدترین روز عمرمه..

روزی که اشکها باز شده مهمون دلم…

میدونم تو خواستی با اینکارت از خوبیهای من تشکر کنی

ولی ندونستی که آتیش زدی به قلبم….

خدایا دارم کم میارم…

چند وقت دیگه صبر کنم؟

چقدر دیگه تحمل کنم؟

اگه دوست نمیخواد درد ودلهای من رو بخونه

پس چرا میخواد فردا بر مزارم اشک بریزه…

خدایا امشب آرزوی مرگ کردم…

خدایا  راحتم کن……….

.........................................................................................

کفر نعمت نمیکنم ولی خدایا دلم بدجور شکسته…

دیگه نمیتونم به خودم ودلم درس صبوری بدم…

نمیتونم بهش بگم احمق نشو زندگی کن

اخه اینم شد زندگی؟

زندگی که هر روزش مثل دیروزه؟

زندگی که پر شده از دروغ و………..

خدایا بگو چکار کنم؟

بگو اینقدر منو سرزنش نکنن

بگو اینقدر رنجم ندن…

بگو اینقدر با اعصابم بازی نکن….

بگو دل شکسته ام رو بیشتر از این خون نکنن

بگو ……خدایا بهشون بگوووووووووو

که منم آدمم بخداااااااااااااااا آدمممممممممممممم

چرا هیچ کس نفهمید؟

چرا همه میخوانند منو از این  دنیا بیرون بیارن…

چرا وقتی میدونن دلشکسته ام با هیچی آرووم نمیشه

حرف محبت آمیز میزنن؟

چرا وقتی میدونن نمیتونن غصه رو از دلم پاک کنن زخم زبون میزنن……

خدایا دیگه طاقت ندارم……..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, | 19:55 | نویسنده : Kalamollah |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مهندس احمدی